Och där svischade dom förbi!

 
 
 
Vi kom oss ut minsann! :-)
Fick mina pannkaks muffins klara, hemmet städat och hela lilla familjen med till pulkbacken. Var varmt och härligt ute, men solen den ville inte riktigt visa sig. Är så bra när dom har lift där vid pulkbacken så man slipper gå hela vägen upp :-) Ja, perfekt för oss lite latare eller gravida, hihi.
 
Sambon åkte mest med Kevin så dom tog och åkte några gånger från högsta stället! Snabbt svishade dom förbi och Kevin han satt med ett stort leende och tjöt av glädje :-) ♥ Farten brydde han sig inte ett smack om, som vanligt..Så när dom hade sina tävlingar där så vann dom alla! Givetsvis, mina vilda killar.
 
Vi tog självfallet ett fika stopp så vi grillade lite parisare, åt mina muffins, lite kakor och annat gott. Sådär bra tills vi fortsatte åkandet. Jag var lite tveksam om jag våga sätta mig på något av det där, man är ju så rädd ifall att man ramlar av. Men övervann rädslan och åkte nått varv med madrassen =) Hade glömt hur kul det är!

Hjärtat han fick åka lite själv också med boben, så han var så himla stolt över sig själv som åkte ensam. Mamman här var lite nojjig, men snö är ju mjukt och han fick inte åka högt upp ifrån, hihi.
 
Nu har vi sjunkit ner i soffan och gosat ner oss under täcket.♥.Gubben han la trollis för en stund sen nu blir det att plocka fram lite godis & kanske poppa lite popcorn :-) Måste ta igen lördags myset som jag missade igår. Man blir så himla förvirrad nu när det är sommartid, klockan är helt plötsligt en timme mer och dagen har gått i tre hundra.
 
Vill att veckan ska gå fort så man får åka till stugan nästa helg och förhoppningsvis är det bra väder då :-) Vi är inne på lite tankar att verkligen köpa oss något eget där, så vi får se hur det går med våra planer. Man behöver något större än det vi har nu, speciellt när nästa pys kommer och en skoter ska Kevin defenitivt få till nästa år :-) Då blir det att göra en liten bana han får köra efter, då kommer vi säkert få bo där ute så mycket han vill köra.
 
Nåväl, godis timmen var det ja! Ska försöka tagga upp mig själv inför veckans skolgång..*hooff*.
 
Kramkalas till er♥
 

Anonym

Ser härligt ut! Själv är snön borta och det var riktigt varmt i helgen, vårväder.

:)

Svar: Det var riktigt skönt! :) Så roligt nu när solen har tittat fram när man kan njuta av att sitta ute och grilla en korv. Lite mysigare än att göra det i 20-30 minus, hihi. Vad hade ni för grader i helgen? Här uppe var det kring 0 :)
Ida Johansson

2014-03-31 / 11:13:18
Elin

Mysigt med snö, här har vi haft sol och vårvärme idag

Svar: Ja visst är det :-) Har ni någon snö kvar?
Ida Johansson

2014-03-31 / 21:28:50
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Elin

nej ingen snö alls, här är det gräsmatta =)

2014-04-01 / 20:32:13
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback