Sjuk-ledig onsdag

 
Nu ni allesammans! Äntligen är lillebrors spjälsäng renbäddad, inflyttad i sovrummet och dom små filtarna är på plats :-) Korgen är också så gott som klar, bara babynestet ska dit. Men det har min kära moder än så länge ♡ Vi har verkligen donat på med sängar idag, jag och min underbara lill kille.
 
Idag när jag hade en sjukledig dag, dvs sjukanmält mig pga av jag helt enkelt inte orkar. Måste tänka lite på blodtrycket och allt annat eftersom jag inte riktigt är på topp. Men, trots detta tog vi allt i en lugn härlig takt idag! Kevin skötte sig exemplariskt och jag slapp jaga honom, hihi. Så nu har vi köpt en skumgummi madras, en bäddmadrass, nytt täcke och nytt kudde tills hans fina säng. Plus två super lena lakan!
 
Lite sängkläder klickade jag hem för någon timme sedan, så detta kommer verkligen bli toppen! :-) Dessutom fick ena sängbordet vårat flytta in i hans rum eftersom det inte riktigt fick plats i vårt sovrum. Det blev perfekt, så skönt att ha det bortgjort!
 
Sen har vi haft fin främmande, så blev minsann en kopp kaffe och lite bulla. Alla rum dom är städade så nu tänker vi bara vänta in mommo ♡ Kevin tjatar om mommo - Men idag kommer hon hem från utlandet! ♡♡ Han har saknat henne mer än tusen skotrar, hihi.
 
Nu ska jag ta och skicka in lite kort på framkallning. Har några 30*40´s ramar som behöver få kort i sig :-) Dessa ska sedan upp i sovrummet.
 
Pussar och kramar till er! Hörs kanske lite senare, tjiing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback