Barnvagnsmobil & babynest

Nästan det sista till skrutt-plutt
Visst är den fin min barnvagnsmobil? Super snälla Gunnel har gjort denna, och hon tar emot beställningar :-) Var jag som fick välja figurer och lite hur dom ska se ut med färger osv. Toppen nöjd! Härligt med hantverk. Sedan har jag äntligen hämtat babynestet från mamman min. Älskar ju moln tema, så kunde inte annat än köra på det. Hihi! Stod mellan det eller stjärnor.
 
Dock så har jag inte lyckas bädda i korgen, trodde inte jag skulle behöva sätta något på sidorna men insåg att någon slags mjukhet vill jag ha. Så månne om man ska ta ett spjälskydd och sy dit? Kanske slänga på lite volanger när man ändå håller på? Hum, får fundera på det. Spjälsängen är åtminstone bäddad så liten har en gosig plats att mysa på när han nu behagar att komma ut ♡ Gärna ikväll.
 
 
 
 
 
Tusen tack till mamma & Gunnel som har hjälpt till med dessa små förberedelser! ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback