Svensson livet tar sin form ♥

 
Sådärja! Då var vi åter på hemmaplan med våra skruttungar. Vi tog oss en rejäl svensson semester och packade bilen, samt husvagnen full och åkte till syster över helgen :-) Kan även meddela er att nu har vi haft vår första kaos handling som tvåbarns föräldrar. 
 
På fredagen så tog vi en sen lunch på frasses och tänkte att vi skulle vara smarta att faktiskt göra bort handlingen på samma gång vi var där. William sov sött och snällt i babyskyddet och Kevin han var rätt glad trots han inte hade sovit lunch..
 
Nåväl, vi hann bara komma in på affären så började skrutten skrika efter mat och storebror hoppade ut ur vagnen och for runt som en vind. Plockade i massa saker som han tyckte vi skulle ha och hade spring i benen ;-) Jag som alltid har handlingslista hade ingen - Såklart! Så som ett yrväder sprang jag där och försökte planera helgens matintag medan gubben gick med en skrikande Wille :) Haha. Nu i efterhand skrattar vi åt de, men herregud det var inte de lättaste. 
 
Hur som helst, helgen blev ändå riktigt bra! :-D Haft en tutt-nisse i princip varje minut. Han har ätit flera gånger per timme trots att han får fulla mjölk lass varje gång :-) Så mat får han. Gossen gillar bara att snutta..Kevin han han har åtminstone fått bada, hänga med moster, åka lite fyrhjuling, smaska grillat och bara njuta! Något trött kille har vi dock haft, så vi har haft två barn som inte riktigt har vart tipp topp.
 
Dessutom har Kevin hamnat i någon slags extra test period ;-) Passar ju alldeles lagomt när jag blir själv med dessa två juveler denna vecka, hihi. Både mitt och sambons tålamod har testas till fullo med hans påhitt, och det kan handla om princip vad som helst. Att han inte får kasta saker, inte hälla ut mjölk på bordet, att han ska ha på blöja eller lyssna på vad vi säger.
 
Som tur är allting bara perioder med barn! :-) Kan hålla i sig länge eller gå över lika fort. Förhoppningsvis kommer min goa, glada, envisa och snälla trollunge snart tillbaka så vi slipper bråka ♥ Mammas fina.
 
Finns så mycket jag hade kunna skriva åt er så oj! Vi är så mätta och belåtna efter timmar/dagar av extrem snuttning och en kanon god middag som sambon slängde ihop av helgens fångst! Blev färskpotatis, öring i ugn, en smarrig sås och lite kokt majs till Kevin ♥
 
Jag själv känner mig nöjd med resor för tillfället efter denna svensson uppenbarelse! Lyckan var dock total när vi väl hade kommit iväg efter en gigantisk packning, hihi. Imorgon blir det andra bullar - Då ska jag ta mig till BVC & hitta en Bh som är så mjuk som lambi..Hihi, dvs en skön natt bh för kräsna mammor som mig :-)
 
Vi får helt enkelt ta och höras imorgon vettja! Nu tar vi och sällskapar storebror i sängen med lill-♥..Massvis med pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback