Månaden som man väntat på

Hej på er, igen! ♥ Jag sitter här på min lilla härliga egentid och bara funderar..Sådär mys-tänker ♥ Jag kan absolut inte tro att Juli månad snart är över för detta år. Som jag har längtat efter denna tidpunkt i nio långa månader på att äntligen få se våran nästa juvel och hålla honom i mina armar. Alla tankar om hur han såg ut, hur stor han var och hur han skulle vara som bebis är nu besvarade. Åtminstone till en början! Hihi.
 
Det har gått så ofantligt fort hela graviditeten så den är nästan som en suddig dimma. Har nästan glömt bort hur det kändes när han sparkade, morgon illamåendet, hur man kände sig sådär lite otymplig och glamourös. Tänk om man visste att den 4 Juli skulle en frisk baby kille på 3335 gr och 50 cm lång komma ut i rekordfart? :-) Oj, så nervös man hade vart.

Nu kan jag gå tillbaka och läsa mina blogg inlägg om hur nyfiken jag var och det är ju så mysigt ♥ Fast ännu bättre är det att ha Wille i min famn. Allting känns precis lika bra och naturligt från första gången jag fick hålla i honom..Man kan beskriva känslan som - K.o.m.p.l.e.t.t.! ♥
Betydligt mer jobb, men bara mysigt sådant. Sedan när han börjar trotsa eller inte vill sova på nätterna, då kanske jag får bita mig i tungan :-) Men än så länge så njuter jag varje gång han vill vara nära och snutta eller kollar på mig med dom fina ögonen.
 
Blir alldeles varm i hjärtat när Kevin är så go med sin lillebror ♥ Hur han pussar på han, leker med han i babysittern, går fram och pratar med han med en gullig röst, vill att han ska följa med och natta han eller smeker han på huvudet sådär försiktigt. Ja, eller säger; - Min bebis. Alla dessa frågor som jag hade i huvudet är som bortblåst! Nu vet jag ju.
 
Det som känns lite jobbigt är att allting redan är över! Månaden som jag garanterat skulle bli tvåbarnsmamma och William skulle komma till oss ♥ Kommer aldrig få tillbaka bebis tiden eller första tiden, och det var något som jag ångrade bittert när jag fick Kevin att jag inte njöt mer utan irriterade mig på småsaker & la energin på städ/mat mm.
 
Fasen! Kan man inte stoppa tiden för en sekund? :-) Har redan börja fundera på en tredje bebis, men gubben säger stopp. Kanske det kommer en längre in i framtiden? Hihi. Känns tragiskt om detta var min sista graviditet och sista gången jag hade en helt nykläckt bebis ♥ Hoppas du läser detta nu Robban ;-)
 
Nej, jag ville bara skriva av mig om hur hemskt och roligt på samma gång det är att William blir hela 3 veckor på fredag. Vart i allsingdar tar tiden vägen?
 
Kevin till vänster och lillebror till höger..♥
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback