Till försäljning

Men hej igen allihopa
Jag slängde just upp ett litet inlägg om mina tankar och planeringar kring våran grabbs födelsedag som äger rum i början på April! :-) Skrolla ner sen för att läsa den. Hihi. Jag har tänkt att ge er några uppdateringar men jag har helt ärligt inte hunnit, alls. Har haft fullt upp från morgon till kväll! Mestadels med att jag har vart och hälsat på mina vänner och familj, och sen faktiskt så gjorde jag en storstädning igår.
 
Ibland så måste man ta tag i det där extra jobbiga, såsom städa kylskåpet och toaletten. Hua mej, tur att man inte behöver göra det varenda eviga dag! :-) Men när man inte har vart hemma fören på kvällskvisten så blir det att allt skjuts upp. Trots att dagarna går så hinner man med mycket, och det bästa är nog att bilen gick igenom besiktningen idag helt utan anmärkningar. Så nu är den redo för försäljning, så får vi sitta och klura på vilken som ska bli den nya familjebilen ♥ Vi är då väldigt spända på vad pappan i huset hittar på för kul! :-)
 
Hur som haver, vi har haft såna fina dagar och bara gjort det vi har vela. Blivit bjuden på god mat, go fika hos vänner, surrat av sig, myst med trollungen och bjudit på oändliga kaffekoppar. Vi kan inte mer än jubla att veckan gått så smidigt! Hihi.
 
 
 
Jag sitter som vanligt här och funderar om man ska äta en kvällsmacka eller helt enkelt bara gå och sova? Hade vela nätshoppa lite, men jag tror jag håller mig lite :) Jag och sambon har lega här i soffan och kollat på lite tv och funderat på lite namn och när han tror att jag blir beräknad. Han gissar på slutet av Juni och jag gissar i början på Juli. Ungefär 6/7! :-) Vi får se, en vecka kvar ♥
 
Mina tankar går i smyg på att göra det bebis uppdaterat på nytt, så man håller givetvis ögonen öppna ifall att man ser söta plagg, lite små koliox eller hur man vill inreda babysängen. Jag känner pyret i magen varje dag nu ♥ Inte speciellt hårt, men absolut så man vet att det är en bebis där! =) Sambon trodde inte mig, men han tror att man ännu är i v 6 eller nått ;) Så fort kan ju inte tiden ha gått säger han.
 
Både jag, sambon och Kevin längtar tills vi får en till att gosa med :-) Vi är beredda på att det kommer bli tufft vissa stunder, men de är sånt man får ta.
 
Jag hade gärna suttit här och skrivit ner alla tankar och vad vi har gjort från topp till tå, men jag blev så sugen på den där kvällsmackan så jag avrundar här. Ska försöka uppdatera imorgon! :-) Puss och kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback