Nu ska risbusken bort!

 
Som jag väntat! =) Äntligen är min frisör tid här. Tänkte bli snål och avboka allting, men min mamma övertala mig om att jag faktiskt aldrig går till frissan. Så jag bet mig i läppen och sa att jag förtjänar faktiskt det här. Och de är banne mig sant :-) Mycket pengar som svischar iväg, men det gör absolut ingenting om man blir hel nöjd när man går därifrån.
 
Färgen på håret just nu är egentligen bara en väldigt urtvättad mörkbrun färg med några gröna nyanser och gigantisk utväxt. Sådär lagomt fint inför sommaren! Hihi. Nej, inte riktigt :-) Det ska ljusas upp med massa slingor och en snygg färg. Ni kommer få se en slut resultat bild sen! Håll tummarna att jag blir nöjd. Har aldrig vart 110 % nöjd när jag har färgat håret i Gällivare, så nu hoppas vi på underverk.
 
Hörs lite senare då! Med en helt nytt utseendet :-) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback