Julklapps funderingar till småttingen

 
 Förra julafton i Vasa <3
 
Nu när snön har landat så vackert här uppe så börjar man alltmer tänka på julebak, nyårs klänning, vart man ska fira julen, när man får stå och baka pepparkakor med hjärtat, gå på mysiga julmässor och framförallt dessa julklappar! :-) Nu när jag håller på utbildar mig så är ekonomin inte på topp, så det blir billiga och personliga paket åt alla!
 
Däremot blir det lite mer roliga och betydelse fulla paket åt Kevin, så jag har klurat ut lite vad man kan tänkas sig hitta på till honom. Vad han älskar mest, och vad jag tror han skulle dona på med :)
 
Det första är faktiskt mer Brio tågbane delar; Som mer trä rälsar, tåg, några fräcka saker mm. Det andra är Brio spisen så han får börja laga mat och hålla på i "köket". Han håller mycket på med sin servis och bjuder gärna på lite kaffe, host host* (vatten). Så det hade vart riktigt omtyckt, plus lite roliga kakor och desserter. Jabadabado har jätte gulliga tårtor i trä som jag hade vela ha.
Det tredje är en rejäl babyvakt, det är lika omtyckt och använt sen första dagen! Använder den till allt, så en lite nyare och bättre sån hade vart toppen.
 
Det fjärde är någon till grävmaskin eller en såndär grävmaskin man har inomhus som man kan köra med! :-) Och det femte är en DVD till bilen när vi ska åka iväg lite längre sträckor, det hade ju vart perfekt att slå på hans favorit "Dinosaurie tåget" eller något annat roligt :D Praktiska saker har vi redan, såsom tripp trapp stol, åkpåsar, kläder osv. Faast...Lite lera hade ju vart kul..Hmm..
 
Till mina nära och kära vet jag redan vad jag ska köpa, alla förutom sambon. Han har redan så otroligt mycket, såklart ;) Hihi. Nej, nu ska jag, mamma och Kevin på tjejkväll en sväng. Har blivit bjuden på pizza nyss, så det satt fint i magen. Haft härligt besök hela dagen idag, så det är ju en väldans bra dag.
Tjiingeling allesammans! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback