Bad och plask!

 
Hej och hå! Ursäkta för min blottande bild! Men måste bara visa våran "perfect match", hihi. Vi gillar dessa färger så det är ju en självklarhet att vi ska ha likadana ;)
 
Vi har alltså äntligen kommit iväg till badhuset! Det var så roligt och vi plaskade, satt på roliga saker och åkte ruschkana (en såndär liten), basta och kikade på barn som lekte. Mycket uppskattat av lilleman så det ska vi defenitivt göra om :D Och just idag har vi förstört våra rutiner totalt..
 
Jag vaknade 11:20 och kände att jag hade sovit såå länge..Kollade på klockan och insåg att den var efter 11! Min första tanke var såklart; Är han död?
Sprang till hans rum och möter en glad kille som läser en bok i sängen, haha. Såg sådär nyvaken och pumsig ut, så jag fick en rejäl sovmorgon. Men så är de ibland, man vill sova lite extra! :) Sen har vi vart ute, gjort lite fiskgratäng, sovit en sväng för att sedan fara på ett års kalas. 
Ett stort grattis till söta sysslingen Saga  Ännu en busig ettåring, helt otroligt vad fort det går.
 
Så vi har mumsat både smörgåstårta, tårta, bullar och allt sånt där smarrigt för att sedan fara och åka lite fyrhjuling. Blev väldans sen kväll idag för hjärtat, han somnade vid 22:00. Nej, dags att ordna tillbaka mina härliga egentids rutiner ;)
 
Hoppas ni har haft det superbt! Är sådan värme här i norrland så vi smälter bort..♡ Mm, underbart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback