2013-05-29

 
Vilken annorlunda dag det är idag!
På både gott och ont, har gjort en riktigt mumsig kycklingpaj men hemmet ser ut som kaos. Har lite i tankarna, då man börja fundera ordentligt på det här med jobb,hus och allt där emellan! Varför kan ingen komma och ge en 25 000 kr i 25 år? Thihi, snacka om att alla problemen hade vart löst :-) Nej, men livet är verkligen bra på alla sätt och vis just nu!
 
Vi har smaskat i oss varsinn glass, tagit en promenad och hälsat på hästarna i stallet. Nu ligger lilleman och sover sin lunch vila och jag ser på sommar med ernst ♡ Vi får se om vi tar oss till badhuset idag eller om vi ska fara och göra något annat roligt. Hade vart härligt om man kunde vara ute så mycket som möjligt!
 
Nu ska jag sätta mig på balkongen med en smoothie och n.j.u.t.a..Fundera på livet och alla dess vägar ♡ Kramisar till mina läsare!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback