Påskhelg och mys

 
 
Go kvällen där hemma Har inte haft något internet att uppdatera er med läget, men nu är vi åter på hemmaplan jag och lilleman. Har haft en sådan toppen helg i stugan så oj oj! Helt underbart att vara ute i friska luften dagarna lång och bara grilla, sitta i solen och njuta, se vovvarna busa i snön, gungas i pulkan bakom skotern och inte alls ha några måsten.
Bort från allt som ska göras hemma och ha en härlig helg med familjen :) Våran vistelse har bestått av det jag nämde ovanför, och på kvällarna har vi ätit fruktsallad, käkat tacos, sett bra filmer och träffat härliga människor. Vädret har vart helt magnifikt - Inte ett moln, 1 minus och humöret på topp.
 
Kevin har sovit lika bra som hemma och ä.l.s.k.a.d.e verkligen att få sova i skoterkälken Vi stoppade sittdelen från vagnen i pulkan och sen sussa han som en prins! Vart tyst på en gång skotern slogs igång (bokstavligt talat!) . Thihii!
Men dessa saker som ska med när man ska någon stans...Ja jisses..Pulka, snowboard, vagn, åkpåse, kläder, mat, sängkläder m m. Bättre planering nästa gång! Men vi fick då ett underbart välkomnande av mamman min som har kommit hem från utlandet :) Äntligen!! Blev bjuden på mat & efterrätt, så otroligt gott!! Sedan fick trollungen lite små saker som present. Ska visa er sen!
 
Fast - Hade kunna sitta här i evigheter och skriva, men nu ska jag ta och sjunka ner i soffan efter familjebadet. Grodan sover för länge sedan, så nu ska jag ta och sätta lite salva i ögonen. Har fått samma sak som Kevin hade, tusan. Gäääsp! Imorgon blir det städning hos min farbror, så busungen ska få ha mommomys hela dagen lång Fuskigt. Hihi.
 
Puss och kramen allesammans, hoppas ni haft en lika bra påsk som oss. Go natt
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback