Det nya åket - Emmaljunga scooter

 
 
Igår plockade jag och Sandra upp denna skönhet när vi var på besök i Kiruna. Tänkte först köpa mig en sprillans ny Emmaljunga men insåg efter ett tags läsande på internet så är tydligen 2.0 en aning sämre än dom gamla modellerna med b la smalare sittdel, hårdare fjärdring, sämre varukorg.
 
Denna pärla är från 2010 om jag inte minns fel, och betalde en 500 ;- lapp för den, så det är ju inte alls så pjåkigt för ett nytt åk till Kevin
 
Är än så länge jätte nöjd med den på alla sätt och vis! Lätt åtkomlig varukorg, bra fjädring, smidig att fälla ihop, tar minimal plats i bilen och väger knappt något alls. Ska ut och provköra med lilleman i så får vi se hur han sitter i den också, spännande! Återkommer med test körs resultat sen, thihi.
 

Anonym

alla varukorgar är väl lättåtkomliga ? det är ju inte så att dom sitter på olika ställen på olika vagnar, och den där var då inge bra enligt mitt tycke, tok liten och med hål i som saker kan ramla ut ur.

Svar: De beror ju helt på! Har testa många vagnar som varukorgen är jätte svår att få dit saker. Och själv har jag aldrig så små saker så dom kan fa ut. Super nöjd är jag :-)
Norrländska Ida

2013-03-25 / 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback