Oövervinnerlig kärlek

k
Jag är så stolt över min lilla kille, så oj. Har helt glömt att berätta...Äntligen sover han hela nätter utan att smälla i sig välling! Ända till efter kl 10:00..:-). Sådan lycka! Sen måste jag bara säga.. Kevin har blivit så otroligt med på allt. Han förstår verkligen sammanhang med olika saker, så gulligt så oj <3 som idag då kom han springandes till köket, stirra på.mig och peka till hallen och sa där. Sen kuta han iväg in i hans rum! Öppna legolådan och hämtade plattan att bygga på och satte dit en kloss och gav mig två. Hihi. När han har ätit färdigt frågar jag alltid är det tack tack? Ska du gå ner? Då skiner han upp och säger tydligt; - Ja! Och nickar. När man säger att vi ska gå ut så går han till dörren och försöker stoppa på skorna, när jag frågar om han vill ha en macka springer han till köket och väntar eller hämtar mig igen..Ser han en godis påse så blir han mega glad, tittar ner i den, tittar på mig och stoppar handen försiktigt net i den och gräver runt. Ja det finns så mycket! Världens snällaste är han då. Aldrig slåss, bits, sparkar, river..Men attans vilken buse <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback