Ninis och jag


 
  Jag blev sååå glad när jag sprang på shopping i Piteå när jag fick syn på denna lilla goa kanin från Tilda :) Har spanat in Mailegs kaniner, men ekonomin har inte riktigt jublat över att sätta ut hundralappar på ett mjukisdjur. Men nu hittade jag en - Perfekt åt Kevin och som inrednings detalj. Ååh, visst är den gullinullig?
 
Huamej - När jag kom hem från våran underbara weekend tyckte jag Kevin hade växt så otroligt mycket! Fick en såndär panik känsla att han är så himla stor nu våran grabb Springer runt, klättrar i snöhögar, pekar, pratar, har egen vilja och gick så himla stolt med sina nya skor. Precis som vilken människa som helst! Han är ingen bebis nåmer, utan verkligen mänsklig.
 
Snart ett år och 1 månad, och blir bara sötare för varje dag som går. Hur går det till? Han är redan den absolut finaste i mina ögon, vår ögonsten Lyckan att få mötas av en lillen på morgonen eller bara få se hans framsteg är en lotterivinst. Tänk vad lite egentid kan få en att inse - Att man redan har allt man önskar..:)
 
Pricken över i:et var när mamma ringde om sa att hans papper om dagisplats hade kommit. Gaah tänkte jag! Nej, inte redan. Nån ynka månad kvar, sen är våran vardagliga resa slut och det blir dags för mig att ta mig ut på arbetsmarknaden. Undras vad denna mamma ska hitta på efter mammaledigheten? Oj oj..:)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback