Mamma ♥ Pappa

 
Det är så sällan man får gossen att somna i famnen mitt på ljusa dan, och då brukar de oftast vara nått som inte står rätt till. Han har sovit i princip..
 
Hela dagen!

Han har somnat i robbans famn 3 gånger, i min famn 2 gånger, i sin säng 1 gång och utomhus 1 gång. Varm och gosig, och inte ett mål av mat har jag fått i han. Lill hjärtat fick en alvedon & lälling, så nu har han haft ett litet race innan han somnade om. Jag hoppas att han är kry imorgon och kanske ändå bjuder på massa mys med mamma, det är så himla härligt
 
Tänk att han har haft ett sömn maraton och redan gått och lagt sig..Får nog gå och kolla till han inatt så han inte är för varm eller kall. Nojjig som man är! Nej, ska äta upp mina popcorn sen går jag och sover :) Tröttheten är enorm här också..Zzz..
 
God natt kramisar

 

Sandra- BF 3/8

Vilket litet charmtroll :)

Svar: Tack så jätte mycket :)) Han är charmig våran lilla knodd, men din med ser jag! Vad spännande med nummer två. Nå blir man allt sugen när man ser alla magar överallt :)
Norrländska Ida

2013-04-10 / 17:21:15
URL: http://sandrateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback