Glögg och pepparkakor

 
Vilken känsla av att sitta ner till Ett päron till farsa firar jul på tv:n, sambon vräker i sig chips och slutligen med en mumsig glöggkopp i handen med en hel drös pepparkakor Undras om jag blir snällare nu? Nog för att jag har vart väldigt skötsam sen jag blev gravid, och endast bara haft Kevin i huvudet.
 
Thihi, inte så konstigt..Appro på Kevin, idag har han vart så snäll mot mamma sin! Kanske han norpade någon peppis tidigare? Så idag har vi haft besök av kusinen som följde med på Dollarstore och shoppa loss. Köpte lite saker hem, tråkiga grejjor och några ramar i förebyggande syfte till trollungens framtida rum.
 
Bar sedan av till "stan" för att hitta en ny fest blåsa. Och det gjorde jag! E.n.d.a.s.t 499;- för en vrål snygg långärmad klänning..Är tvungen att fundera lite, och om jag inte är så snål mot mig själv så far jag minsann och köper den.
 
Konstigt det där, man tänker knappt på priset när det är åt Kevin, men åt sig själv eller mat så snålar man som bara den :) Nåväl, efter denna mysiga dag så känns det härligt att kunna mysa ner sig i soffan
 
Ska nog pallra mig till en marknad imorgon tror jag, och kanske ta en fika & kika på lite gamla grejer. En väldans mysig äldre marknad kan man kort och gott säga! Så är nog bara att kramas med sambon nu innan sängen kallar på mig.
 
Ha en trevlig kväll allesammans! Kramisar från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback