23 minus

 
 
Oj vilken sovmorgon jag och trollet tog idag! Vi blåste på till halv 11, så nu känns det bättre med sömnen. Känns verkligen som att allt går åt rätt håll, med flyttningen och Kevins rutiner. Har kämpat som en galning för att få lite sömn på nätterna, och nu är det så bra!
 
Lillfisen går och sover vid 8 varje dag, och vaknar ca 2-3 gånger för käk från de han somnar till de han vaknar (ca 10). Och det är ett stort framsteg för oss! :) Så idag ska vi passa på att uträtta ärenden. De blir att fara och spana efter julklappar & en nyårs/jul outfit. Hittar jag inget här i stan så beställer jag!
 
Så nu ska jag bara städa upp lite snabbt medan Kevin sover ute i vagnen. Bäddade ner han i hans ull underställ, ull vantar, tjockesockar, tossar, reima huvan och hans fix overall. Med ett tunt påslakan och åkpåsen!
 
Sen har jag smörjt in hans kinder med en mirakel kräm som mamma köpte åt honom igår som ska skydda hans känsliga kindor. Tror hon köpte den på hälsokost för ca 200 lappen! Dryg och man blir jätte mjuk :)
 
Kan v.a.r.m.t rekommendera den & ull vantarna fråm Magasin de nord! Tunna som bara den, men håller värmen super bra fast händerna ligger utanför i minus grader. Inte de minsta kall!
 
Men nu måste mamman här ta och börja ordna sig, är en hel del att hinna med innan sambon ringer. Ha en trevlig Fredag allesammans! Äntligen är helgen här, då blir det myspys. Thihi! Kramisar från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback