7 veckor & 1 dag kontroll










Hallå där ute! Äntligen börjar man känna sig en aning utvilad, puh. Kevin somnade som en stock när jag kom hem i min famn, så var bara att gilla läget tills han somnade in i djup sömn. Så först vid 1 tiden la jag han i sin egen säng och sov då till halv 4, sen var det bara krångla krångla så tog gullungen och la mig i soffan med honom..Och det var det bästa enligt han! :) Vi myste på till 08:20 sen det vanliga, matdags och byta blöja.

Så skönt att få sova lite längre, tack Kevin! Efter detta så var det dags för Bvc besök med lill fjompen. Och som jag trodde, han har blivit så stor! Numera är han 60 cm lång & väger 6017 gr ♥ Han har alltså växt 7 cm och gått upp ca 2,3 kg på 7 veckor. Duktig kille!

Ja förutom detta så händer det inte speciellt mycket. Hundarna är rastade, Kevin sover, lägenheten är städad så passar på att se på världens bästa komedi - White chicks.
Se den!

Nää, nu gaffla Myran och väckte han...Hörs sen! kramis

sandra

Hohoo snygging! :) Min stackare till son har haft så ont i magen nu i två dagar så jag har bara vyssjat, vaggat och tröstat :( Har knappt orkat kliva upp ur sängen. Nu verkar det dock ha vänt så jag hoppas att han inte börjar gny igen och ha så där ont som han hade, hojja! Hur går det för er?

2012-05-31 / 17:13:38
URL: http://san0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback