Minskar pengarna på kontot litegrann

 
Tooodeliidoo! Passar på att skriva mig ett inlägg här nu när lill hjärtat sussar middag :) Igår hade vi en riktig "bli bortskämd" dag åt Kevin. Först kom Sara och Sofie förbi med lite presenter åt Kevin, nämligen några kläderplagg. Super söta! Han tackar och bockar för dom.
 
Sen åkte jag, mamma & Kevin på stan och handlade hem ytterligare lite kläder, dock som han behöver. Så han fick några pyajamas ( bilden ovanför), byxor och bodys :) Han blev så fin i dom! Men det som är så hemskt är att jag har köpt i 62 & 68 och dom sitter riktigt bra..Längden är dom perfekt, bara upptill som stl 68 är pyttelite stor.
 
Endel av kläderna! :)
 
 
Min kille är inte så liten nåmer, är nog bara att inse det. Han har fått så puss goa kinder så man bara vill äta upp honom, hihi. Kan sitta och gulla med dom där "bullorna" i evigheter, och då ska vi inte ens tala om låren. Finns inget sötare än knubbiga bebisar! Och verkligen ingen sötare än Kevin :) Men så tycker nog alla mammor.
 
Det som är så roligt är jag bara har börja se mer och mer av Robban i han, helst när jag badade honom sist. Lös bara Mini Robban om honom när han legade där och sprattla, är så häftigt! :) Dessutom har han fått hans "spänn läpp" när han är missnöjd, haha.
 
Jo juste, har nyss köpt löshår. De blev 130 st slingor i färgen blond, så det borde ju räcka! Min personliga och snälla svärmor ska sätta i det när vi kommer till Vasa, gud vad jag längtar efter att få långt hår!
 
Nä, nu måste jag passa på att käka upp min mat. Sen blir det att byta däck och vaxa bilen, samt slänga ut lite grejer på tradera. Hare så fint! Kramis
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback