Hej och hå

 
Jahapp, då var det Fredag. Vilket som betyder att imorgon är det Lördag och då åker mitt stora hjärta till Vasa! Kommer nog kännas enormt tomt här hemma, men jag & Kevin får ju träffa honom nästa vecka då vi sticker dit :)

Vi får se vad vi hittar på i helgen, är ju sommar marknad så jag går nog och köper Kevin en liten tröja iallafall, och sen äter massa gott på kvällen, besöker nå folk och myser på. Längtar jag? Ja, hur kan man inte!

Nåja, kanske ni har sett att jag har små pillat i designen? Är inte de minsta nöjd, så en ny mer färgglad header kommer när tid finns. Är inte de lättaste att hitta tid när man har en liten krabat att pyssla på med :)

Har inte så mycket annat att säga, är så trött så nu ska jag gå och mysa med R innan han sätter kurs söderut. Kevin små krånglar lite, men har blivit så duktig att sova länge på nätterna. En kväll sov han från 23:20-05:50 till 10:40 :) Rena drömmen.

Just ja, skulle sova. Ni får hade så fint och trevlig helg! Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback