Bort med hår, in med snagget

 
 
Hej och hopp! Har ni sett en rakad,  skällande, creme färgad liten hårtuss springa förbi så är de säkert Elvis ni har sett ;) Nu när det är "sommar", eller ska vara sommar så är det så jobbigt att hålla efter med hans päls. Den blir blöt, smutsig, fastnar pinnar m m.
 
Så när jag äntligen fick lite tid och ork att göra det så klippte jag ner honom rejält, så nu är han så mjuk & go med bara några fjun kvar :) Mammas stor prins!
 
Längtar tills semestern (nästa vecka), så man får ge lite extra tid åt hårbollarna. Försöker ge dom så mycket kärlek jag kan, men man har ju en man som kräver sitt också. ha ha!
 
Hur som helst, nu ska jag röja upp lite här hemma & gosa med Kevvan. Ska även & fixa bilen idag, så jag får den sålt. Efter sommarn ska man hitta en bra, billig kombi bil..men vilken? Hmm, får suga på den karamellen ett tag till!
 
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback