Allt jag älskar, och så mycket mer!



*Gäääsp...* Ännu en dag över, och vet ni vad? Imorgon är det sista dagen på jobbet! Kändes som jag nyss började jobba, och det har vart så himla kul att vara på affären. Verkligen något jag vill jobba med igen, kanske efter mamma ledigheten om jag inte kör direkt på att ta truck kort. Nä, det där att jobba i en klädaffär är verkligen min grej och jag storm trivs när man ser hur nöjda kunderna är när dom går ut, och inte tala om hur socialt det är :) Men jag ska inte tråka ut er allt för mycket..Hi hi!

Idag har man annars bara jobbat, ätit underbart god mat hos mamma, fixat hennes bil med älsklingen, myst med honom och tagit det lugnt här hemma. No stress! Tänker ta tag i städningen när jag är ledig, dvs på Onsdag. Då ska jag gå igenom allt! Och ha ett riktigt lugnt gravid liv här hemma. Kanske baka lite bröd, kakor och sånt gott som är bra att ha hemma. Längtar tills man får börja pyssla på, och inte behöva stressa.

Men vet ni vad, jag kommer vara tråkig nu. Jag tänker jag göra som Elvis och resten av gänget, dvs sova tills klockan ringer. Och gud vad jag älskar dom, min familj, mina djur, min älskling, vårt lilla pyre, mitt hem och allt annat. Jag älskar dom, och så mycket mer.

Men, Magbilder kommer imorgon! :) God natt Kramisar !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback