Tatuerings funderingar

If your heart beats, I will be with you wherever you go.
If your heart beats, 
I will know of your soul wherever I go.
Wherever I go, wherever you go
 
12-04-11
 
Detta, är något som jag har funderat på att gadda in på huden. Varför just denna text undrar ni? Ja, om ni gillar Stiftelsens - Vart jag än går.
Så har ni den här uppe, fast i engelskt format så att säga! :-) Den låten berör mig på alla sätt och vis, och får mig verkligen att älska livet ännu mer. Får mig att le & tänka på Kevin, den texten är underbar!
 
Så varför inte ha den med mig den överallt så att busungen alltid finns med mig, oavsett vad. Ska fundera lite, och lite till. Klura ut text snitt och storlek, och om det ska vara något mer. Den ska iallafall få hamna på sidan av revbenet, en liten bit nedanför armhålan.
 
Vad tror ni? :) Vill gärna ha ännu mer tatueringar, men dom får komma allt eftersom jag vet vad jag vill ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback