Sista natten

 
*Gääsp..* En smygande över trötthet, kartonger överallt, ingenting i köket och livet är pånytt ner packat i dessa lådor. Känner mig glad att flytta samtidigt som jag känner mig otroligt less! Nu vill jag bara få allt bortgjort så man kan andas ut och skapa vårt nya hem
 
Har donat på här hemma från ca 10 tiden och då pratar vi om att gå i 100 % fart hela dagen lång. Med hjälp av min älskade mamma och ett snabbt köttsoppe stopp hos pappa så orkar man himlans mycket :)) Min trollunge han är allt mammig som ska klänga sig fast vid benen och b.a.r.a ska upp i famnen, thihi.
 
Kan ju inte låta bli att pussa honom när han satt så fundersamt i sin gåstol och kikade på mamma & mommo som sprang runt här i lägenheten hysteriskt med säckar, lådor, skurmoppar och diverse städ saker. Hihi :D
 
Idag är det sista natten i denna lägenhet innan vi åker till mamma och sover tills på Tisdag. Detta är vårt hem som vi hade första bebis tiden och väntade på vårt mirakel Dags att starta upp ett nytt litet krypin med våran snart 1 åriga son. Spännande!
 
Nu ska jag krypa ner i kojsan tillsammans med min skatt, sov gott alla! Full rulle imorgon också - Fortsätta organisera, kika på ny diskmaskin, städa klart och ta några prylar till mammas. Hörs imorgon, massor med kramar från oss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback