8 månader, 2 veckor & 5 dagar

Morgonmys med trollungen framför En unge i minuten Kommer ihåg när jag kikade på den när jag satt här med storkaggen, spänd och förväntansfull inför vad som skulle komma. Man undra hur allt skulle gå till, om man hade så ont som dom beskrev det, hur fort det skulle se ut, hur han skulle se ut och hundra andra tankar.
 
Nu var det en ny känsla av att kunna se på tv:n och veta a.l.l.t det där och kunna snosa Kevin i håret För nu var han faktiskt hos oss! En fantastisk kille har vi fått, världens goaste. Känns spännande om man kanske kommer göra samma resa igen - Med väntan, illamående, mys och boa :) Då med en ny liten detalj - Syskon till Kevin.
 
 
 
Vad häftigt! Nej, vi får allt se när det kommer & tills dess får man smygkika på En unge i minuten. Hihi! Kanske Sandra får skaffa en till så man får sin bebis dos där, hehe ;) Fast nu känner jag att jag har suttit här länge nog, ska börja göra nytta.
 
Puss och kram, och ha en riktigt härlig Söndag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback