Höstmys

 
Hej på er allihopa! Har jag några trogna läsare kvar? Isåfall, känner ni hur kojsigt det är nuförtiden? Åh jag kan inte låta bli att vara lycklig nu när det börjar bli lite svalare ute..Var så härligt att plocka fram Kevins fårfäll, sätta på han stickade overallen, packa ner han med snuttis & fleece filt! Han klagade inte det minsta utan somnade på störten  ♥
 
Är nog inte bara jag som tycker det är mysigt när det är lite mörkare ute, man får börja tända ljus och gosa ner sig i soffan med en filt & en bra film. Verkar som om jag får fara och fynda en overall åt gossen, dags att börja leta!
 
Just ja, kanske jag har glömt att säga att han fick sin 3 månaders spruta på Fredag? Han fick som tur var ingen feber och verka inte reagera speciellt mycket. Gjorde ett litet ljud från sig när dom attackera han från båda sidorna med sprutor i låren :( Men han var så duktig!
 
Allt såg annars fint ut, han följer sin kurva och vikten var nu 8310 gr vid 4 månader :) Han mår så bra nu när han äter gröt till lunch och kväll, en riktig glad fis på dagarna och charmar alla. Hans dags aktiviteter är numera att hoppa i sin hoppgunga, baby gymmet, äta och lyssna när man gör beatbox.
 
nÄ, måste återkomma sen. Har lite att göra innan busen vaknar! Pussen

mamma

Mitt lilla charmtroll <3

2012-08-25 / 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback