Fortsätter plågas här...




Som ni märker så är jag fortfarande hemma, kämpar på som tusan här! Har vart in två gånger, och allt såg fint ut. Inte riktgt regelbundna värkar, men slemproppen är då helt utplånad, vatten sipprar & livmoder tappen är mjuk. Så bara värkarna sätter igång på riktigt så blir det bebis idag! :))

Men jag säger då det...denna smärta ör sjuk! Har fått en sömntablett, alvedon och så det ska lugna ner sig lite så man får sova. Men det känns så förbannat ändå, man flyger upp ur sängen pga av smärta..Försöker vila och äta, men maten spyr jag upp..:(

Hur som helst, nu vet ni läget! Förmodligen kommer det en bebis inatt om det fortsätter såhär! Har sån kramp i ryggslutet, och på en gång jag rör mig håller jag på dö. Ungefär!

Kanske ni får en liten bebis bild sen, om denna envisa unge vill komma ut istället för att ligga där inne oc mysa..hii

Therese

Lycka till och hoppas ni fått bebis nu!!! Kram! <3

2012-04-11 / 10:51:29
URL: http://husetivitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback