A wonderful gift! ♥

Ja, jag kan nog inte ha haft bättre helg tror jag..Trodde knappt mina öron när mamma frågade mig så oskyldigt & snällt om jag ville ha en tidig födelsedagspresent. Och vem tackar nej till det? Visst var jag lite misstänksam, men när hon sedan kläckte ur sig att Mira var påväg hit! Helt otroligt, mina ögon blev som fotbollar & hjärtat stannade nästan upp av chock! :)) Men här är hon nu, våran lilla gumma. Tack min underbara mamma, du kan som läsa mina tankar! ♥

En otroligt mysig, trygg och fin liten dam. Hon är världens gosigaste, och kan ligga timtal i famnen. Tricks kan hon också, och att vara lös, komma när man ropar eller leka med Elvis är ingen match för henne! Fast hon är lite blyg ännu, men tror väll jag det. Hon kom nämligen igår kväll, så då förstår ni vad jag har hållt på med! Bilder på hon får ni imorgon..Och vet ni, Robban verkar gilla henne riktigt mycket! Puuh*

Fortfarande det finaste som jag har..Min prins som är så kär!



Så, vad annars? Inge barnafödande ännu, däremot världens kassaste mage & det jag äter spyr jag sedan upp. Känns meningslöst att äta, då det antingen kommer ut nån väg på något vis. Är helt slut bara av det, så imorgon måste jag ringa till Mvc för om det fortsätter såhär blir man pensionär i förtid & får dessutom anorexia på köpet.. Känns i hjärtat när man får i sig mat, och sedan spyr upp..ja mena, vad ska lillis käka? ♥

Det gick att ha sånhär mage i ca 6 veckor, men nu är det verkligen EXTREMT..Utmattande, jobbigt & svältande. Wisch me good luck med lunchen imorgon! Nä, har även haft städdag, bullbakande, massa promenader & en tripp till Råneträsk där vi blev bjuden på mat. Det var älgstek, potatisgratäng, sallader, såser, efterrätt och massa gott! Tackar och bockar.

Nä, vet ni vad. Nu måste jag kila, är dö trött & ska sussa med mina fina hjärtan. Måste vila upp mig inför "the big day", som inte känns alltför långt bort..Kanske kommer han i veckan? Hi hi. Sov så gott! Pussen


mamma

Varsågod Pigan <3 Nu har du ett till litet monster ;)

2012-04-04 / 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback