Holá Spain!

Jag har ju lovat er mer blandade bilder från Spanien resan, så jag måste ta lite såhär utspritt och lägga in. För att orka lägga in bilder hela tiden gör en lite smått galen, så här kommer lite bilder.

Lyckliga tjejjer framme i Spain!







Vattenmelon blev som min drog när det var dags för frukost :)



Jag och Sara påväg till stranden:)





Badar i det super salta havet, håll munnen stängd!





Våra sena uno kvällar ;)













Här har vi min födelsedag, dvs födelsedags barnet nedanför! :) Vi hade vart på stranden och därav min slitna look. Vi åt på världens goaste kina restaurang, och de blev min räddning för maten i spanien. Åt bara skit!




Och vi blev mer än mätt, och det kan ni kanske förstå när ni ser maten! ;) Dessutom fick sofie och jag förrätt innan, hujj vad mätt ja var.





Sista minuten lösningen i 43 grader i skuggan ;)



Jah, nä..nu orkar jag inte lägga upp mer bilder! :) Ni får se mer sen, för nu ska jag ut i regnet och gå med mina hjärtan. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback