704 bilder

Jag försöker sortera och kolla vilka bilder som är bra, och de känns nästan omöjligt! Bara kryllar av bilder, men jag måste försöka visa bilderna åt er som jag lovade ju! :-) Dock så tar de ännu ett tag, då jag har inte har tid eller orken att sitta och hålla på pilla på datorn.

Ni kan få se någon enstaka nu :)



Här nedanför ser ni saltvattens sjön, och det som är så speciellt med den är att det egentligen bara är salt! Det som ser ut som en strand här nere, är inte sand, utan salt! Så man gick på salt, och när man badade där och drog på botten var det stora saltkorn istället för t ex sand, lera mm.

Denna sjö sägs vara jätte bra med dom som har ledbesvär, hjärt mm och healar kroppen! Många som kom dit smörjde in sig med lera och legade och flöt där, för det är nästan helt omöjligt att sjunka i den sjön!

Sen var det så häftigt att hela vattnet var rosa :)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback