Bu och blä dag

Fytusan för såna här dagar, usch. Jag har i princip legat i rummet och vill aldrig komma ut igen, ungefär så kändes det och gör det ännu. Dessutom har jag märkt att jag är så otroligt känsloladdad, och då pratar vi inte bara om när man ser en liten gullig film eller så..Utan nu snackar vi t ex:

- Jag vill spela poker nu, vi kan mysa sen.

Ja, då brister det.. Kan få för mig att börja stor böla och känna att hela världen är skit! Om det är nånting jag behöver extra mycket just nu så är det kärlek och närhet från Robban. Aldrig har jag känt mig så ensam, fast ändå inte vara det.

Alla behöver kramar, pussar, fina ord eller gester..
Men jag behöver det hela tiden nu. Känns verkligen super kasst när man mår så dåligt av att inte fått riktig kärlek nu när han jobbat så mycket. Hemska flickvän va? Men jag kan faktiskt inte göra någonting åt det. Det kommer dagar då jag vill låsa in mig på rummet av dessa hormoner, och idag var en sån dag.



Kanske ni har haft en bättre dag utan bölande, trötthet och sura miner? Och ändå är det ju Fredag. Men jag peppar inför imorgon, för då ska jag ta vara på all tid jag kan med älsklingen och verkligen få den där kärleksdosen jag behöver just nu..

Nu ska ja se klart Idol, hörs imorrn:)

Ps Robban, Förlåt för mitt humör men du måste förstå att detta inte är frivilligt..<3

Neliz * BF i Mars

Detta låter allt för bekant, senast igår försökte jag få min kära kille att förstå att det ligger inte för sig att jag kan styra detta tyvärr. Men nja, var inte det lättaste för honom att ta in :P Till slut sa han iaf: "ok, from now on i'll just nod and agree on everything you say" haha kanske inte det jag ville, men antagligen för det bästa :P



Hoppas du får din kärleksdos snarast! :)



Kram

2011-10-31 / 11:13:15
URL: http://littlemisswitty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback