Sätter kursen mot Suomi

Hej allihopa! Tänkte meddela er att imorgon på morgonen börjar våran resa mot Vasa, och det är ju som sagt en liten bit att åka :) Det kommer bli riktigt kul att åka dit, var så länge sen! Passade som så bra att åka dit nu också eftersom det är snart julafton och man behöver ett litet shopping utbud om man ska få ihop julklappar till alla!

Vad vi ska hitta på vet jag ej, men blir säkert mysigt. Robban har pratat om att få åka hem ett tag nu så han är jätte ivrig, men det förstår man ju! :) Så idag har jag packat väskan, städat och hållt på här hemma..Det behövs ju ibland!





Just ja, sa jag att jag har köpt nästan allt i Pingu serien som vi ville ha? Numera har vi Pingu babygym, sängmobil, bäddset & en gullig vagnmobil som låter och dinglar. Man kan inte missa att jag gillar pingu! ; ) Kan visa er den sen.

Nä, nu blir det sängen innan man slocknar här. Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback