Det är hopplöst!

Jag blir så frustrerad över att man är helt jävla värdelös på att skriva CV och personligtbrev! Hur kan det vara så svårt? Ja, säg det.

Man vet inte vad man ska skriva, eller hur man ska skriva, eller hur mycket man ska skriva, eller ja, hur man ens ska skriva nått. Och min mamma är lika dålig på det så hon kan man inte fråga, tacka gudarna för google!

Nog för att jag har ett tillfälligt jobb just nu, och sen blir det sommar så då får man sommarjobba..Förhoppningsvis! :-) Men annars då, jaa...det har kommt bra och dåliga nyheter.

En bra
nyhet är att Robban förmodligen har fått jobb här, och det är toppen! Tummen upp för det :D





Och den dåliga är, ja..är så less så jag inte orkar ens berätta..skiiit! Är ett riktigt hormonmonster just nu, ibland är det så jäkla bra och ibland är jag så jävla sur och less! Kan gå från sekund till sekund..Och det gjorde inte det hela bättre heller.. Tummen ner för det...



Nog om det, denna dagen har vart riktigt bra! Har träffat barndomsvännen Jenny :) Vi var till stan en sväng och kikade in affärer, for sedan och åt och våldgästa en kompis. Riktigt bra dag!

Så nu tänkte jag fortsätta med det omöjliga, alltså att skriva CV och personligtbrev.



God natt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback