Bättre Söndag kan man inte få!

Oj vad jag blev glad just, tänk vad ett telefon samtal kan göra en lycklig! Som ni vet sommarjobbar jag just nu, och det går jätte bra men det är även bara ett sommarjobb och inget mer förmodligen.

Så för en liten stund sen fick jag ett samtal om att jag ska få börja gå bredvidgång till en början och sedan om det går bra få börja jobba på riktigt! Detta känns verkligen super bra :-) Bara tanken på att få bredvidgång i början och lära in sig allting, sen får man se vart det leder :) Glad är jag i allafall.




Så bara därför tänker jag
fira med godis och se 3 disney filmer innan man ska gå och sova, jag stiger upp 6:00 varje dag under veckan så man behöver sin energi! :)

Ha en fortsatt bra kväll! Puss och kram!

Anonym

grattis!! :D:D

2011-07-31 / 19:03:56
URL: http://hiildahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback