Dag 7 - En miljon, vad hade jag gjort?

Om jag vann en miljon, då hade jag först fått panik, sen hade jag blivit super snål, sen hade jag blivit helt galen i att köpa saker jag ville ha och åt mina nära och kära.

Men man kort och gott säga att jag hade iaf gjort det här;


  • Gett mamma en summa pengar, så hon kunde få åka på en spa resa + fickpengar och lite till!
  • Skänkt pengar åt Rädda djuren, bl a gatuhundar, isbjörnarna mm.
  • Köpt en bra bil, dvs en svart BMW sedan med ABS, Farthållare och bensinsnål.
  • Satt in pengar på sparkontot
  • Åkt och rest med killen och familj
  • Investera i aktier eller fonder..
  • Levt livet!
  • Köpt massa löshår & helt nya kläder
  • Gått en utbildning som jag ville :)
  • Inrett min lägenhet/hus precis som jag ville.
Hmm, jadu, det är nog det. Vad hade ni gjort om ni vann en miljon?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback