Thinking

Jag tänker så det knakar här borta, och det är av flera orsaker. Det första är att jag inte riktigt kan förstå själv hur jag kunde gå och boka en resa och dessutom fara utan Robban, min andra del. Jag känner redan nu hur klumpen i magen sitter för att jag ska lämna honom, och dessutom inte kunna snacka med han på datorn på 2 veckor...Ska köpa så mycket fint åt honom, så oj oj!

Tror jag kommer dö av saknad där borta, och han förhoppningsvis av mig! Det känns faktiskt riktigt hemskt..Åh, vad jag önskar att han kunde komma med mig dit bort och bara mysa på, min fina älskling. Men vet du vad, vi har ju ett helt nytt äventyr att "bestiga" när jag kommer tillbaka :-)



Sen funderar jag på hur tusan jag ska hinna med allting innan jag åker på Måndag? Jag har ännu inte packat, och det borde jag göra nu egentligen. Det värsta är att jag inte ens hunnit skriva packlista så har lånat syrrans, haha.

Men har iallafall hämtat väskan idag, så nu kan jag börja små packa idag innan jag ska sova. För imorgon hinner jag ej, då ska jag jobba sista dagen på denna sommarn och sedan till Haparanda med mamma & Robban! :) Kommer bli stört kul. Sen ska jag bara kolla på Robban, och mysa på med honom tills vi far.

Eller just ja, en snabb fika hos Jenny på Lördag för hon fyller faktiskt år idag, hela 19 år! Grattis gumman.

Och förutom detta så snurrar tankarna på rätt mycket, är så utmattad och trött nu så ja...Sen det allra hemskaste, känns som jag håller på bli sjuk. Vill inte!

Nej, vilket långt inlägg. Det blir så när man funderar lite väl mycket ibland, plus att jag börjar få resfeber! :) Nu ska jag packa lite, klippa Elvis klor och sedan mysa. Hejs svejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback