Loppis shoppat & övningskört!

Hej på er! :)

Nu är jag tillbaka efter en lång dag med mamma! När hon plocka upp mig så fick jag börja köra på en gång, har kört överallt..I den brantaste backar, fick parkera, parkera normalt, åkt i rondeller, backa ut från Sibylla parkeringen, kört inne i stan och i bostadsområden. .Jag har nog gjort allt idag! :) haha!

Men oj så roligt det var, och det gick riktigt bra! Inga krockar eller nått sånt, har kört över 4 h..Men, det är det roligaste jag gjort på länge! Börjar hitta tekniken nu. Yippie!

Har som sagt kört till och från på loppisar, detta köpte jag;

  • En stor blå filt (min min min..;) )
  • Nya ansiktsrengöringar
  • En vit IKEA lack hylla
  • ****...psyyych...; -)
  • En face primer :)
  • hårfärg ;;D


Sen köpte jag lite kläder! =) Mycket fina!!

Första plagget är en längre topp ..:) 20 kr



Andra, en snygg fest klänning med prislapp och allt kvar! 30 kr :)





En rockabilly klänning, 20 kr :) Måste bara hitta en tyllkjol så blir de super! Dessutom med vadd vid brösten så det inte behövs en bh ^^





Det var allt! :D

Var verkligen ur kul att springa på loppisar och jag fick köra överallt :D hoppas att jag får köra imorgon med. för jag vill ja vill! Nå, i allafall. Det tog hela våran dag, och nu är jag hemma! :D Ni ska få se vad jag gjort med håret...;) håller på färga..;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback