Den första Talkon för Ida, avklarad.

Hejsan svejsan!

Tänkte bara berätta lite kort hur kvällen var igår, allt var nog riktigt bra..Dem började med maten, kvällens meny såg ut såhär;

Förrätten


  • En sallad med gurka, paprika, tomat, melon, sallad och bönor.
  • Den andra salladen var med nå melon, ruccola och lite annat.
  • Lax
  • Två goda såser
  • Italienskt bröd med oliver och soltorkade tomater i mitten
  • Valfri dricka såsom cider,öl, vatten, saft och vin.
Varmrätten

  • En stor köttbit som var lagad "mör", alltså inte genomstekt utan lite röd inuti. Super god! :)
  • Ungspotatis med en god sås med soltorkade tomater i.
  • Ungs paprika
  • Någon slags creme freiche sås?
  • Sen fick man ta någon av salladen också
  • Valfri dricka
Efterätten;

  • Har ingen aning om vad det var? En kaka liknande cheesecake på utseendet, men smaka som inget speciellt? Var nå frön i den också..sen en kaffe sås typ! Inte riktigt min smak.

Maten var verkligen SUPER god, hade önska att man kunde äta det idag :) Det hade vart nått! Så ett stort plus för den goda maten!

Var jätte roligt att se alla som klätt ut sig, man såg t ex Cruella de vill, en smurf, Zorro, Sickan från jönsson ligan, Lady gaga, Pippi långstrump, Ipren gubben, En från ronny och ragge, zombier, Lara croft, pistvaktarna ;), Dr house, ett får..ja allt man kan tänka sig! :D

Kan då säga att min man var en från Pistvakt!! :)

Såhär såg han ut;






Hmm, ja...Få se nu! Jag tog typ tusen kort.

En sak som var dåligt var bandet, buuu....Eller, alltså dem kunde sjunga och spela super, men inte min typ av musik helt enkelt. Kan inte dansa till sånt där skrik :) Dem hade även en trubadur där som spela riktigt bra, men kan knappt dansa till nå sånt heller...bara dj låtar ;D

Både Robban,Tony, Jögge och alla andra var hel vild, vildare än vildast kan man säga :) Visa röven, stod på dansgolvet och hoppa och hade sig. Dem shaikade verkligen loss. Kvällen blev lyckad, mina tankar var däremot någon annanstans och kände inte för att dansa riktigt.....

Men sen kom DJ låtar och då skaka jag loss :) Pyttelite iaf. Vet inte varför jag blev som så tråkig där i mitten av allt, sakna nog dem där hemma tror ja...var i mina tankar hela kvällen : ( Saknar er <3

Hmm, få se nudå om det är nått jag glömt..
Vi fick iaf champange, god mat, trevligt sällskap, gratis dricka och mat...Man kunde nog inte få så jätte mkt bättre? Jo, bort med band och fram med DJ! :)

Har nog inte så mkt mer att säga om kvällen? Kom hem vid halv 3 då vi hade hämtat upp elvis från christina, sen gick vi en liten bit efter att dem släppt av oss så elvis fick springa av sig lite innan natten :)

Så, då lämnar vi den kvällen!! :) Lyckad första talkofest!


TYVÄRR SÅ HAR JAG INGA BILDER PÅ HUR JAG SÅG UT...ÄN! SKA TA BILDER AV CHRISTINA IMORGON, TROLIGEN...SÅ DÅ FÅR NI SE MASSOR!!! TOG UNGEFÄR 300 KORT UNDER KVÄLLEN :)
SÅ FÖRHOPPNINGSVIS IMORGON :)



Ja, idag då..har inte gjort så mkt, tagit de lugnt, gått ut med elvis på super promenad, myst..;) , ätit och ätit, hälsa på hos eddie och andi då hon fyllde år så hon hade kaaaka :) Jätte fint har dem fått där. Men nu är jag så trött så ska sussa, puss och kram :)

Innan ja skulle sova, men mitt hår var mkt värre å läpparna med..plus lite annat, men ni fick ju iaf se nått nu:D




mamma

Ha! Ha! Vilken snygg utstyrsel Robban hade. Vill se kort på dig också :-)

Saknar er också MASSOR !!!!!

<3 <3

2010-11-01 / 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback