Äntligen börjar det närma sig

Hej och åter hej! :)



Jag tänkte bara berätta att idag har jag vart och kört på bilskolan, det gick bara bra! Fick hålla koll mycket med speglar, högerreglen och rondell körning. Börjar närma sig nu, för har boka halkbana och riskettan, så nu är dt inte länge kvar!

Ska ha mitt körkort i januari har jag bestämt och det är verkligen inte helt omöjligt!! Leif tyckte jag va duktig och kan hantera bilen och sånt, så de är bra. Men, då är det plugget åd..blä!



Men nog om körkortet och sånt, kan tillägga att mina lussebullar blev bra! :D Vilken tur va?

Däremot har jag inte tid att sitta här och skriva, måste packa eftersom jag åker TILL FINLAND IMORGON :D Ska äntligen få träffa min finaste kille..krama om honom , tjata på honom, julpynta tsm, baka och bara mysa och vara med varann! Har ju vart lite sådär jobbigt till och från ibland, men så är det för alla, man är inte alltid överens om allt...



Min elvis kommer inte med, så vi får verkligen kvalitets tid med varandra..kommer såklart sakna han, men vi kommer tillbaka på söndag och måndag!

Nä, ja e lessen för en skit kass blogg!
inga bilder eller nått, men de är för att jag har inte hunnit fota och sånt. Har vart mycket runt omkring och jag har hjälpt mamma här hemma och så, men men. Kanske när man kmr tillbaka så får man göra lite annat!

Imorgon vid 3-4 så åker jag, sen så förstår ni vad jag gör när jag blir så tyst..igen! För då ska ja mysa, baka och julpynta :D hörs! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback