Bakar lussebullar för fulla plåtar!

Nu håller man på skapa jul stämning, jag och mamma håller på baka lussebullar! :-) Måste ju kolla hur mamma gör eftersom hon alltid gör så mymsiga så jag också får goa lussebullar när jag ska baka i veckan där.

För ja mena, lussebullar är ett måste inför julen! Dem måste bara finnas där! Och samma med glögg, också ett stort måste! Så har nyss gjort degen och nu är  den på jäsning, så ska hämta julstjärnan och fixxa i ordning tills jag far imorgon.



Ska bara ta med de allra enklaste så jag int behöver så mycket grejjer, har ju som en kartong med julgrejer som ska med!

Där är det lite grejer hem, bla en söt kruka, gardiner, tuff tuff tåg som man har ljus i, bordsstake, pepparkaks formar och lite annat!

Måste köpa glitter och kulor imorgon till min gran som Robban har lova att fixxa, för på dollar store har dem så billigt och ett rött smalt band + nejlikor. :)

Nu ska jag gå ner i källaren och sedan packa! Hejs!

Jag och bobban på nyår:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback