Nya skönheter

Idag har jag köpt ett par nya shoes, min plan var att hitta ett par höga stövlar utan klack. Men istället hittade jag ett par andra skor på rea, 20 euro som egentligen kostade 52 euro, jag var bara tvungen för dem hade så bra "halkskydd", bra mönster alltså, bra vårskor! Jag måste ju få unna mig några skor nu när jag fått studiebidrag och tjänat in lite pengar i allafall, vilken tur att jag har skolan!:-) Tänkte försöka pimpa dem med lite mer nitar och remmar, ursnyggt! Här är dem <3







Ska hålla ögonen öppna på ett par stövlar senare, för just nu kommer jag köpa underställ, kanske en jacka till skoter och massa vintersaker innan vi far till Ritsem och Ruka! Kan nog behövas, konstigt att man har mer sommarkläder än vinter fast man bor där det är typ 2 månader sommar? Och i övermorgon kommer jag och Robban fara till Gällivare, vad mysigt. Längtar som bara den, och att få vara med pappa och company ett tag samt träffa mami och dem andra igen! <3

Och nå vet ni ju att jag älskar er allihopa, familj, vänner och släkt! Ni är som ni är, men jag älskar er ändå..Fast det kanske inte syns ibland! Tack för allt, puss på er <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback