Här kommer dagarna i BILD DRÖÖS

ONSDAG NATT

På Onsdags natten kom Marie hit så jag och robokop for och hämtade henne. For sedan dit på morgonen och var där ett tag och gissa vad som hände senare, vi for in till stan och handlade upp lite pengar! Fick en hel drös med mig av kläder, men då skulle ni se Marie. Hon hade lite svårt att få ner allting nu idag, hon for som sagt hem idag =( Tråkigt som tusan men hon får komma när de är varmare.

Hade inga speciella bilder från den shopping dagen utan bara två porträtt :)





TORSDAG:

Har inga större minnen om vad vi gjorde då, tror vi for på stan en sväng till och sedan blev de lite skridsko åkning. haha vi var som Bambi på IS, det gick inte så bra i början. Vi kröp fram till rinken och höll och sedan till kanten, marie hann ta ett ex antal rök pauser och jag fick faktiskt in känslan så det gick riktigt bra!Så jag blev lite stolt över oss i allafall, har ingen aning om vart resten av dagen tog vägen men de var säkert bra!
Haha det där är då oss från skridsko åkningen, i allafall nästan...haha



Fredag:
For och hämta upp marie lite senare då jag och Robban tog en liten powernap och de var så skönt, sen var de bara på stan igen och handla de sista innan kvällen om ni förstår! Så vi for med älsklingen och fixade allt sen bar de iväg hem och sedan börja fixa, äta m m ..Jag och marie började kvällen hos Susi med några drinkar, fixade oss och så här blev kvällen! Blev O´malleys och mitt första besök på Fontana, det var jätte bra men för många sliskon. Tyvärr! Här kommer bild drösen :)



















Lördag:

På lördag blev de bakis dag, fy tusan vad ont i magen..Jag har nog aldrig haft så sjukt i min mage, så det blev lite svårt på Lördagen. Men utgång blev det i allafall, så vi hamnade på Olivers och gissa vad, jag vann 205 euro! :) Så det vart shopping, men har fortfarande pengar kvar så jag överlever. Jag älskar att shoppa! Vi hann gå och äta på Mc donalds med Häggblom och sedan blev de massa dansande och umgicks på Ollis.  Här kommer ytterligare en bild drös från förfesten hos Jörgen och sedan ut!


























Jag och älsklingen <3 det bästa i mitt liv

Söndag kan ni gissa vad som vad då...Vi bara dryga! :) Resten av dagarna får ni se någon annan dag, vi var och Bowla och sådär, men Marie har bilderna så vi får ta dom sen! Ha de bra, så kommer de upp mer sen. Hejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback