Mamma mu och Kråkan

Hejsan svejsan!
Denna helg har vart riktigt bra, på Fredag så var det en ganska intressant sak! Vet inte om jag skrivit att Robbans syrra Erica ska skaffa en hund? Det är då en väldigt intressant historia, tänker inte gå in på större detaljer men man kan säga att det var som en dröm. Hunden hon ska köpa bor inte i Finland, så dom skickar den lille sötnosen Bingy med en flygfirma. Gubben skickade ett mail och frågade om hon skulle ta hon efter ett ex antal frågor, och hon sa ja. Sen nån minut senare så är han påväg till flygplatsen med hon för att kunna skicka hon!

Betalningen går via en firma som finns här..så företaget som heter Pet travel skickade ett mail hur man betalar och vi for runt som en galning med bil och pengar, tyvärr så var det stängt HELA HELGEN! :-( Men Erica skulle betala ytterligare en liten summa så dom tar hand om Bingy även kallas "Kiara" som hon ska heta! :) Så på Måndag ska hon komma, vad trevligt. snutteputte...Vill ååå ha en valp :)




Efter allt det där så blev det lördag, jag och Erica skulle klä ut oss till Mamma mu och kråkan! Vi sminkade oss riktigt sött och fult och drog sedan på våra dräkter, mycket tilltalande dräkter..Vi skulle bara gå runt där och vara med barnen samt hålla lite gympa pass! Det var super tungt..haha! Men var så roligt när ett barn verkligen trodde att jag var Mamma mu, hon kom fram och sa:

- Mamma mu, jag har din bok..Jag fick den av tomten i julklapp, jag läser den varje dag!


Haha det var så gulligt..:) Så vi var väll där i några timmar och dela ut lite äpplen och sådär, här är lite bilder!
















Jag och Findus;)

Senare på kvällen blev det förfest hos Christina och efterfest på Carpella där de var ett "band" som spelade, var super duper bra. Så blev mycket mycket dans..RIKTIGT BRA DAG!










Det var typ allt! Fick inga dansbilder eller något sånt...tyvärr! Men bra helg var det, de gör jag gärna om. Annars har det inte hänt så mycket, skolan börjar imorgon så nu ska jag fortsätta med Uppdrag 2 i svenskan. Halleljua, så allting flyter på..=) Nu ska jag lägga upp en video, hade bra alla! hejså :D

erica:)

Helt bra helj:D väääldigt annorlunda:D

men Tösen min ska föresten heta Kiira, ja ha väl glömt att sejja de:P fö de e lättare att låcka påå..:)

2010-02-28 / 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback