Fisken godkänns!

UPPE MED TUPPEN!



Okej, jag är inte vaken med tuppen... Vaknade att min favorit Robban kom och väckte mig i min skönhets sömn och börja slita i mina stödkuddar och stödtäcken, aj aj robban. Man ska inte väcka en tjej i sin skönhets sömn :-) Kanske har ni också så, attt ni har tusen kuddar och täcken som ni placerar under huvudet som stöd? Super bekvämt ju!

Har som sagt i allafall vaknat nu och är beredd för dagen, men först vill jag berätta vad min skeptiska fisk hatande kille åt igår...kan ni gissa?? Trumvirvel...bum bum bum bum...



Fiskbullar!!!
Kan säga att jag blev mer än stolt! Därav denna uppmärksamhet till hans ätande! Det finns hopp för fiskarna här i lägenheten, yippie! :-D '

Men nog om det, kan återgå lite smått till texten jag skrev igår och märker att många har blivit lite nyfikna om vad jag skrev igår och varför. Men tyvärr, kan jag inte säga vad som kommer hända och vad vi planerat!! :)



Ni får gissa under tiden...mina närmare kretsar vet säkert vad det är om dem tänker efter! Och då menar jag verkligen närmare kretsar :) Men nog om detta, ni får klura så länge. Men kan säga att vi är väldigt nöjd med vårt beslut, än så länge ^^ Nu ska jag göra nå frukost och plugga lite i körkorts boken, puss på er så länge!

Sebben

Haha, känner man dig rätt så är det enda man kan säga säkert, är det kan vara vad som helst mellan himmel och jord ni(du) har hittat på :-p

2010-08-31 / 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback