Tekniska Ida

Nu har vi sovit vår första natt i lägenheten, det har gått jätte bra..Elvis har ju vart här några timmar innan och han har sitt eget piss och bajs ställe på morgonen, samt sin blåa bädd som han kan dampa i! :) Så han är riktigt nöjd. Det var väldigt lugnt här igår, nästan lite för tyst där ett tag för Elvis är så lugn så han märks knappt. Dessutom var hans lek kompis Kira här igår, dem var hel vild (som vanligt)..Men han tycker det är roligt med kompis!

Idag har vi även sovit länge, ungefär till halv elva! Vi har så skönt sovrum, så det blir ju så..Elvis har sovit under täcket och jag har snarka på, mysigt värre. Sen blev det frukost för både mig och honom, lite städning och försöka få igång internet här. Sen kom Christina, erica, wilmer och Kira hit på frossar besök! :) Hade med sig gosaker och så fick dem busa, roligt värre :D









Fick ju inte igång internet igår, höll på bli tokig när det fanns sänning men så kommer det upp en ruta om inställningar..? Förstod ingenting. Men när jag vakna idag så insåg jag att jag ska fanimej in på facebook!! Så installera om allting fast opå den andra användaren och tröck lite här och var, då FUNKADE DET.  Så jag är väldigt stolt att jag kunde fixa! Så nu har vi internet här, och dessutom får vi soffan hit idag. Då får ni se mer bilder :-)

Elvis och jag har vart och promenera, på upptäcksfärd..Och det fanns en bra hundvänlig väg här, så nu är jag lycklig! Var lite blött för lillisen..





Det har regna här idag så när vi kom in var han alldeles blöt och liten, så tvättade av hans tassar och satte honom i en handduk och så sover han! :) Gullo.





Nu ska jag fixa lite, kommer mer bilder sen! Puss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback