JAG LEVER!

Hejsan där ute!! :)
Nu var de ungefär ...ja, nån månad sen jag skrev här sist och dom som känner mig bra vet att jag lever! Kan man inte tro, men jag har haft så otroligt fullt upp och inte direkt hunnit skriva...Så jag har nu ett par följande nyheter;

  1. Jag har hoppa av linjen på Strömbacka, ska plugga på distans (korrespond gymnasiet)
  2. Jag är halvt boende i Finland, är där nästan dygnet runt.
  3. Det är då fortfarande jag & Robban, samt att han kanske ska flytta till Gällivare med mig, vi får se!
  4. Jag ska börja jobba då & då i Finland.
  5. Och dom som undrar vem som sköter hästen är min snälla mamma & Sofie...Dock är de inte säkert om jag kommer ha kvar Blaer då jag inte vet vart jag/vi kommer bo och om jag har tid. Någon som är sugen att sköta?
  6. Har skaffat finskt nr också, så dom som vill ha de får säga till...

Ja det var väll de viktigaste, jag har även kommit på att blogga om min vardag inte riktigt är min grej så jag hade tänkt byta tema helt på den här bloggen som kanske blir roligare och bättre för mig och andra. Som ni alla vet är jag alltid på resande fot och ser mycket, utforskar och tar reda på billigaste alternativen hit & dit...Så den här bloggen tänkte bli en reseblogg/fotoblogg helt enkelt! Och såklart tänker jag skriva om min vardag mer, men fokusera mer på resorna & annat spännande som händer runt omkring. Många som inte förstår hur jag har råd att resa så myccket som jag gör, så kanske man slänger in några tips eller två..Men med detta återkommer jag :-) Hoppas ni också har de bra så får vi höras senare! Ska bli bättre på min uppdatering då jag kommer skaffa mig en egen laptop till veckan...wooho!





Hade bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback