Vart tog vägen vägen?

Jaha,nu är det officielt..Hur långt jag än försöker komma ifrån snön så kommer den alltid hitta mig, idag och igår var de en obehaglig överaskning. Jag ser de snöar! Varför? WHY! Vart tog min underbara älskade sommar vägen..detta är inte bra! Förhoppningsvis om jag har tur försvinner snön här om ett litet tag, för detta får inte hända.

Jag har haft alldeles för mycket snö i mitt liv, och nu räcker de..men får väll ta vara på den, fara ut och sladda med ribbin och de är nog de roligaste som finns på vintern att göra!! Om man håller sej på vägen då..helst drifting. När jag får körkort ska de bli de första som jag ska lära mig, japp. Så nu håller jag ett invigande tal för snön att den får vara här...Kolla bara på all snö!

  

nu är jag sur.................grrr.............ska gå och se på sex and the city, bästa som finns..:) Hann dessutom bli klar med alla uppdrag innan kl 2 IGÅR!! Fantastiskt, så då var jag lyckli. Hejs svejs

ante

det är på tiden du skriver nått..vill veta va du gör puman:)

2009-11-07 / 18:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback