Snyggast.se, kontakt annons?

Jag och min kompis gjorde ett projekt idag, en liten research vad snyggast.se egentligen går ut på..När vi gick in på sidan så var de första som kom fram blondiner/brunetter med inga kläder och upptryckta pattar, ja och massa mer..Alla var bara sådär, och unga tjejer dessutom. Så vi bestämde oss för att gå in på snyggast chatten, vi tog namnet Elin14. Varför vet jag inte, bara blev så. Och så skrev vi väldigt enkelt och fint,

- Nån som vill busa?



På mindre än 3 sekunder var de minst 20 killar/män som hade skrivit från åldern 15-59!! Jag förstår inte, detta är helt sjukt..Vad tusan är snyggast.se för sida, och hur tusan kan den fortfarande rulla? Fattar inte att den kan få hållas öppen...de är en helt sjuk sida..Alla som skrev ville bara åt en sak, gammal som ung. Och egentligen, de kan man ju förstå..Man behöver bara kolla på sidan så kommer de fram, undra hur många tjejer som utnyttjas där varje dag? De är helst tjejer som hamnar i sånna där sitsar, jag kommer ihåg själv när man ville ha en "bekräftelse" att man dög så drogs man till sånna sidor..dock inte snyggast.se men andra. Man ville känna att man dög till nått och bara ville visa sina bra sidor, och till vilken nytta? Bli godkänd och utnyttjad av andra, absolut inte..Jag läste en bok som heter "14 år och till salu", de är en typisk bok om vad som kan hända om man hamnar på fel sidor!  Och just den här sidan är ett stort VARNINGS TECKEN , så jag säger bara en sak..STOPP TILL SNYGGAST.SE!
Eller vad tycker ni om den sidan?

sick

FAN VA SJUKT SNYGGAST ÄR!!!!

2009-05-29 / 11:29:00
Jenny

Helt jävla onödig sida, som borde läggas ner.

2009-05-29 / 13:18:24
saraa

de är en riktig pervo sida.!:P

2009-06-04 / 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback