Är de inte gulligt?

Inatt så fick jag ett sms av Robban och jag glömde svara på de innan jag däckade..så idag när jag vaknade hade jag ett sånt sött litet sms! :)

- Gomårn söt. Vad jör du? Börjar bli orolig, du var inte på Msn igår och jag fick inget svar på mitt gonatt. Saknar díg hemskt mycket!

(Jag) - God morgon hjärtat! Förlåt att jag inte svara, men jag hann däcka..Men allt är bra! Mår du bra? <3


- Nu mår jag bra igen:) Var så rädd att de hade hänt nått,e ju så van att jag alltid får ett svar av dig eller att du är på msn. Älskar dig över hela mitt <3




Är det inte för gulligt? Perfekt sätt att vakna på..Så himla gulligt när man får sånna där sms, och att de bara hinner gå nån timme så blir dom orolig! Fast de hade jag också blivit, men ändå. Var bara tvungen att skriva in de här, robban..<3

erika

haha naw va sött.:D

2009-05-28 / 17:18:36
jaääny

tänk om man skulle ha de så:)

2009-05-28 / 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback