En bit ifrån kanske?

 Kärlek är fortfarande kärlek...

Ja, det är nog en bit mellan mig och Adam. Inte sån stor bit...förut i mitt senaste förhållande var de 110 mil, sen minska de till 90, och nu är de endast 170 mil emellan mig och min Adam..Det är inte så långt, eller hur? Jag kan inte förstå vad de är för fel med distans förhållande, alla bara ger upp hela tiden. Så fort de kommer på tal att ha distans förhållande drar dom sig undan och säger, de kommer inte funka. HELL YEAH, att de funkar! Med kärleken kan man klara allt..och precis så känner jag med Adam, lite extra mil gör ju inget. Vi funkar bra på telefon, på Msn och allt annat..och vi har en otrolig koppling mellan oss, de bara klickar. Eller i allafall från min sida..Just nu hade jag inte kunna tänka mig att lämna adam, absolut inte. Han har kommit så pass nära mig, och även fast vi små skriker åt varann eller tjafsar i tele så är de ändå kärlek, kärlek på så hög nivå att man inte kan förklara i ord. Såklart finns de nackdelar med distans, för jag längtar tills jag får han i min famn, jag vill pussa han och bara göra allt som man gör på dagarna.. t ex handlar ;) Men de här får duga tills jag kanske kan flytta dit ner. Skaffa eget ställe, och så kan han komma och gå hur han vill..Plugga på distans också, låter ju toppen. Så de är mitt mål! Nej, jag säger bara såhär..Den killen alltså, han har gått rakt in i mitt hjärta och därifrån kommer han aldrig fara ifrån heller. Ingen vet riktigt hur mycket jag och Adam har kämpat för att få de här att hålla, men de är otroligt mycket..Och jag ångrar inte ett dugg, absolut inte. Så med detta inlägg, kort och fint. Vill jag säga såhär, Distans förhållande må vara en bit att åka, men i hjärtat är dom alltid kvar. Och se de så, om ni gillar spänning och resa så får ni de på köpet! :)

Älskar dig adam älskling

Jenny

Bra skrivet och så sant : )

2009-03-27 / 23:13:27
URL: http://jjennyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback